29 Ocak 2015 Perşembe

SERÜVEN BAŞLASIN


Her şey yolunda ama eksik bir şeyler var, bebek sahibi olmak istiyoruz ve maalesef yardım almadan bu sürecin üstesinden gelemiyoruz.
Nereden ve nasıl yardım almalıyım?
Kimlerle konuşmalı bu durumu kime aktarmalıyım ? Birbiri ardına cevaplanamayan zorlu zorular ...

En sonunda kararımızı verdik ...

Tüp Bebek yöntemi ile bebek sahibi olacağız,Yeni ve zorlu bir serüven bizi bekliyor peki şimdi ne olacak ?

Tüp Bebek tedavisi nedir? Kimler tüp bebek yaptırabilir? Tedavi sırasında nelere dikkat etmeliyim?
Hangi besinlerden yersem bana faydalı olur? hangi besinlerin zararı vardır ?

Tedavim kadar sürecek? Cinsel hayatım değişecek mi? Peki ya kilolarım biraz kilom var diye bebeğim olamaz mı benim?

Bebek istiyorum diye sürekli yatmam mı gerekecek ?

Soruların içinde boğulmayın her sorunuzun bir cevabı ve çözümü var.Aklınıza takılan,merak ettikleriniz ve tedavi sürecinde karşılaşabileceğiniz her şey ve daha fazlası Tüp Bebek Serüveninde.



Uzm.Hemş.Emel Tüylü
Kalite ve Eğitim Koordinatörü


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder